Service Stihl si Viking

Service Stihl si Viking

 

        Produsele Stihl sunt recunoscute la nivel mondial pentru calitatea lor, pentru faptul că le poți folosi ani de zile fără reparații majore.

        Totuși, pe durata lor de viață, echipamentele Stihl au nevoie de proceduri speciale de service și uneori și de reparații.

        Magazia lu Costică oferă de acum și un service autorizat Stihl. Aici vom putea repara produsele vândute de noi, echipamente din gama Stihl și Viking, dar și utilaje produse de alți producători.

        Poți fi sigur că angajații noștri vor trata cu mare atenție motounealta pe care o aduci în service. Tehnicienii noștri sunt instruiți de compania Stihl și trecuți prin mai multe etape de calificare înainte de a li se permite să facă service pentru uneltele Stihl. Ei sunt instruiți să constate defecțiunile, să repare, să asambleze și să inspecteze toate uneltele Stihl pe care Magazia lu Costică le vinde.

        Fiind și distribuitori autorizați pentru produsele Stihl și Viking, poți fi sigur că vom folosi componente și piese originale atunci când facem service sau reparăm utilajul sau motounealta adusă în service. Nu vom folosi niciodată piese aftermarket pentru a le pune pe uneltele originale Stihl și te încurajăm și pe tine să nu cumperi produse și piese de schimb Stihl decât de la dealeri autorizați.

         Rolul unui dealer și al unui service Stihl este să construiască relații de durată cu membrii comunității pe care o deservesc. De aceea, relația cu clienții noștri este una personală și personalizată. Noi facem mai mult decât să vindem și să facem service la produsele vândute, ne interesează mai mult decât profitul. Oferim consultanță, răspundem la întrebările tale și trudim pentru ca nevoile tale să fie îndeplinite prin munca noastră. Scopul nostru ultim este să fii clientul nostru pe viață.

        Și pentru ca să vezi cât de transparenți suntem în activitatea din noul nostru service Stihl, îți arătăm mai jos la ce să te aștepți atunci când aduci motounealta ta la noi în service. Vei găsi mai jos pașii prin care vei trece alături de tehnicianul care se va ocupa de reparația sau servisarea uneltei tale:

  • Constatare amplă: tehnicianul nostru va constata defectele uneltei tale și va estima care sunt cauzele care au determinat defectele respective. Apoi, vei fi sfătuit cum să eviți pe viitor producerea unor defecte similare.
  • Ulterior, tehnicienii noștri întocmesc devizul estimativ și îl comunică clientului.
  • Spălare completă a utilajului. Poate te întrebi de ce mai pierdem vremea cu operațiunea aceasta. Ei bine, e ca și atunci când mergi la frizer. Altfel se lucrează cu un păr curat, și la fel, altfel – adică mult mai bine – se lucrează cu o unealtă curată. Motorul și transmisia se răcesc corespunzător prin spălare, iar cablurile și tijele de acționare se mișcă mai ușor. Și cine va fi încântat la final să-și ducă acasă sau la lucru unealta funcționând perfect și curată?
  • Apoi, vom demonta carcasele motorului și ale transmisiei și vom monta piesele.
  • Verificare parametri optimi de funcționare. Ultima etapă de service este reglarea și testarea utilajului după grafice furnizate de producători.

        Etapele de service enumerate mai sus contribuie la garanția că motoutilajeje reparate de noi vor avea la ieșirea din service o putere de cel puțin 90% din puterea lor nominală.

        La Magazia lu Costică în service, suntem prieteni cu clientul și atenți cu motoutilajul. 

        Te asteptam in Ploiesti pe strada Strandului, Numarul 70 sau ne puteti contacta la numarul 0733.699.164