Tractoare Belarus

Set Descending Direction
pe pagina
Filtreaza
Shopping Options
Putere Motor
  1. Tractor Belarus model 1221.3, 136 CP
    Tractor Belarus model 1221.3, 136 CP

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    Tractorul cu roți BELARUS 1221.3 (4×4) este propulsat de un motor de 136 CP și este proiectat pentru diverse operații agricole cu utilaje montate, semi-montate și tractate, sau pentru  activități de transport.Acesta poate fi, de asemenea, utilizat pentru lucrări grele în asamblare cu buldozere, excavatoare, încărcătoare, precum şi pentru operaţiunile de transport speciale. Emisiile diesel de substanţe nocive îndeplinesc cerinţele ecologice ale Tier, gradul II.

    Descriere

    MOTORUL

    CARACTERISTICI DIMENSIONALEE
    Tip diesel cu turbosuflană Lungime 4500 mm
    Model kV (CP)  D260,2S2
    Lățime 2300 mm
    Model 136CP/100 kW Înălțime 2850 mm
    Turație nominală 2100 rpm Baza tractorului 2760 mm
    Număr cilindri 6 Ecartament axă față 1540-2090 mm
    Momentul maxim motor la 1400 rpm
    568 Nm Ecartament axă spate(mm) 1530-2150 mm
    Consum de motorină la capacitate maximă 250+7 Gardă la sol 620 mm
    Capacitate rezervor 140 l Raza de întoarecere 5,4 m
    TRANSMISIA Masa de exploatare 5730 kg
    Ambreiajul uscat, cu disc dublu permanent închisă
    Dimensiuni roți față 420/70R24;
    Cutia de viteze cu reductor, sincronizată
    Dimensiuni roți spate 16,9R38; 18,4R38;
    Numar trepte 16/8
    Viteza mers înainte 1,5 – 35 km/h SISTEMUL HIDRAULIC
    Viteza mers înapoi 2,75- 16,4 km/h Capacitate de ridicare 4300 kg
    Priza de putere Independentă cu 2 turații, 540 și 1000 rot/min Presiune maxima, 20 MPa
    Debit pompă 51 l/min
    Capacitatea sistemului hidraulic 25l
  2. Tractor Belarus model 2022.4, 214 CP
    Tractor Belarus model 2022.4, 214 CP

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    Tractorul de mare putere cu roti BELARUS 2022.4 este echipat cu un motor de 214 CP cu indice “S”, certificat în conformitate cu etapa a 2 din Directiva 2000/25/EC (TIER IIIA/Euro-III).  Acest model este un tractor 4X4WD situat in  clasa de tractiune 3.0 si este destinat pentru diverse lucrãri agricole cu masini si utilaje agricole montate, semi-montate si tractate, activitãþi de  transport, cu facilitãti de încãrcare-descãrcare, cu unitãti de recoltare, pentru conducerea de masini staþionare agricole, precum si pentru operatiunile de transport în diferite zone climaterice.

    Descriere

    Date generale constructive
    Greutate, kg 6680
    Greutate expediere, kg 6900
    Operat Greutate, kg 7220
    Greutatea maximă admisă (total), kg 10000
    Ampatament, mm 2920
    Dimensiuni de gabarit:
    – Lungime, mm 5230
    – Latime, mm 2400
    – Inaltime, mm 3120
    Motor
    Putere, kW (CP) 168 (214)
    Factor de backup cuplu, % 30
    Sistem antrenare
    Cutie viteze Mecanica, pas cu pas
    Osie (FDA)
    Osie tip fascicul Dintr-o bucata
    Power Take-Off (PTO) Shaft
    Arbore spate PTO: +
    Sistem hidraulic montat (MHS)
    Spate MHS: +
    Sistem hidraulic
    Presiune maxima, MPa 20
    Capacitate pompa l/min 55
    Sistem rulare
    Tip Roata
    Aranjament roti 4X4
  3. Tractor Belarus model TAG 952.4, 95 CP
    Tractor Belarus model Tag 952.4, 95 CP

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    MOTOR
    Tip   Diesel în patru timpi cu turbosuflanta, injectie directa BOSCH
    Model D-245-5S3A
    Putere, kW(CP) 70 / 95
    Turatia nominala, rot./min. 1800
    Numar cilindri, pcs 4
    Capacitate cilindrica, cm3   4750
    Cuplu maxim, Nm   464
    Consum de combustibil la puterea max., g/kW h   220
    Capacitate rezervor combustibil, I   130

     

    SISTEM HIDRAULIC
    Element principal cu ridicare hidraulica asigurând pozitionare combinata si controlul grosimii uneltelor  
    Capacitate de ridicare, kg   4000
    Presiune maxima, MPa   20
    Debit pompa, l/min.   45
    Capacitate rezervor ulei, l   21

     

    DIMENSIUNI SI MASE
    Lungime max, mm   4440
    Inaltime max, mm 2850
    Encartament, mm:  
    Axa fata 1420-1970
    Axa spate 1500-1600
    Raza min. de întoarcere, m 4.5
    Dimensiuni anvelope:    
    Roti fata   360/70R24
    Roti spate   18.4/70R34
    Masa proprie, kg   4.450

     

    TRANSMISIE
    Ambreiaj   uscat, monodisc
    Cutie viteze   mecanica cu sincroane
    Frâna   pe discuri cu actionare mecanica
    Numar viteze înainte/înapoi   14/4
    Viteza , km/h:    
    înainte   2.65-38.1
    înapoi   5.59-12.58
    Priza putere:    
    independent I, rpm   540
    independent II, rpm   1000
  4. Tractor Belarus model Tag 9204, 84 CP
    Tractor Belarus model Tag 920.4, 84 CP

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    MOTOR
    Tip   Diesel în patru timpi cu turbosuflanta, injectie directa BOSCH
    Model   D-245-43S3A
    Putere, kW(CP)   62 / 84
    Turatia nominala, rot./min.   1800
    Numar cilindri, pcs   4
    Capacitate cilindrica, cm3   4750
    Cuplu maxim, Nm   411
    Consum de combustibil la puterea max., g/kW h   220
    Capacitate rezervor combustibil, I   130
    SISTEM HIDRAULIC
    Element principal cu ridicare hidraulica asigurând pozitionare combinata si controlul grosimii uneltelor    
    Capacitate de ridicare, kg   4000
    Presiune maxima, MPa   20
    Debit pompa, l/min.   45
    Capacitate rezervor ulei, l   21
    DIMENSIUNI SI MASE
    Lungime max, mm   4440
    Inaltime max, mm   2850
    Encartament, mm:    
    Axa fata   1420-1970
    Axa spate   1500-1600
    Raza min. de întoarcere, m   4.5
    Dimensiuni anvelope:    
    Roti fata   360/70R24
    Roti spate   18.4/70R34
    Masa proprie, kg   4.450
    TRANSMISIE
    Ambreiaj   uscat, monodisc
    Cutie viteze   mecanica cu sincroane
    Frâna   pe discuri cu actionare mecanica
    Numar viteze înainte/înapoi   14/4
    Viteza , km/h:    
    înainte   2.65-38.1
    înapoi   5.59-12.58
    Priza putere:    
    independent I, rpm   540
    independent II, rpm   1000
  5. Tractor BELARUS 892, 89 CP
    Tractor Belarus model 892, 89 CP Axa Portal

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    • Motor : Diesel 4 cilindri cu turbosuflanta, injectie directa, racire cu apa
    • Norme poluare: Tier l
    • Capacitate cilindrica : 4. 750 cm³
    • Putere : 89 CP ( 65 kW )
    • Cuplu maxim : 396 Nm
    • Turatia nominala : 1800 rot/ min
    • Consum : 220 g/ kW /h
    • Factor bacup cuplu : 15 %
    • Rezervor combustibil : 130 l
    • Ambreiaj : uscat, monodisc
    • Cutia de viteze : sincronizata, cu 14 viteze de mers inainte si 4 viteze de mers inapoi
    • Viteze de lucru : inainte 2,26 - 41,1 km/h ; inapoi 4, 76 – 11, 04 km/h
    • Priza de putere : independenta, cu doua turatii 540 si 1000 rot/min
    • Tractiune : 4 x 4
    • Axa : Tip dreapta
    • Directie : hidrostatica
    • Frana : de serviciu si de parcare uscata, pe discuri, actionare mecanica.
    • Instalatie hidraulica : mecanism hidraulic monobloc cu control automat de forta si pozitie
    • Debit pompa : 45 l/min
    • Capacitate de ridicare : 3. 200 kg
    • Mecanism de suspendare : in trei puncte, categoria II.
    • Cauciucuri : fata 360/70 R 24 ; spate 18,4 R 34
    • Aparatori de noroi : la rotile fata / spate
    • Instalatia electrica : 12 V, cu faruri in masca, instalatie de semnalizare, tablou de bord
    • cu turometru si contor de ore, 2 baterii 12 V, 88 Ah, demaror 4 kW la 24 V, alternator 700 W
    • Cabina : corespunde normelor OECD, cu instalatie de incalzire si ventilatie, cu sistem de filtrare a aerului, tavan, geamuri laterale si spate rabatabile, bord modern, proiectoare de lucru fata / spate, scaun confortabil GRAMMER
    • Greutate proprie: 3. 990 kg
    • Lungime / Latime / Inaltime : 4. 120 / 1. 970 / 2. 850 mm
    • Ampatament : 2. 370 mm
    • Ecartament reglabil .
    • Raza de intoarcere : 3. 8 m
    • Garda la sol : 645 mm
    • Contragreutati fata : 350 kg
    • Cui remorcare : fata / spate
    • Instalatie pneumatica si hidraulica auxiliara
  6. Tractor BELARUS 892, 89 CP
    Tractor Belarus model 892, 89 CP Axa Dreapta

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    Caracteristici Tehnice:

    Motor: Diesel  4 cilindri cu turbosuflanta, injectie directa, racire cu apa
    Norme poluare: Tier l
    Capacitate cilindrica: 4. 750 cm³
    Putere:  89 CP ( 65 kW )
    Cuplu maxim: 396 Nm
    Turatia nominala: 1800 rot/ min
    Consum: 220 g/ kW /h
    Factor bacup cuplu: 15 %
    Rezervor combustibil: 130 l
    Ambreiaj: uscat, monodisc
    Cutia de viteze: sincronizata, cu 14 viteze de mers inainte si 4 viteze de mers inapoi
    Viteze de lucru: inainte 2,26 - 41,1 km/h ; inapoi 4, 76 – 11, 04 km/h
    Priza de putere: independenta, cu doua turatii 540 si 1000 rot/min
    Tractiune: 4 x 4
    Axa: Tip dreapta
    Directie: hidrostatica
    Frana: de serviciu si de parcare uscata, pe discuri, actionare mecanica.
    Instalatie hidraulica: mecanism hidraulic monobloc cu control automat de forta si pozitie
    Debit pompa: 45 l/min
    Capacitate de ridicare: 3. 200 kg
    Mecanism de suspendare: in trei puncte, categoria II.
    Cauciucuri: fata 360/70 R 24 ; spate 18,4 R 34
    Aparatori de noroi: la rotile fata / spate
    Instalatia electrica: 12 V, cu faruri in masca, instalatie de semnalizare, tablou de bord

    •     cu turometru si contor de ore, 2 baterii 12 V, 88 Ah, demaror 4 kW la 24 V,
    •     alternator 700 W

    Cabina: corespunde normelor OECD, cu instalatie de incalzire si ventilatie, cu sistem de

    •     filtrare a aerului, tavan, geamuri laterale si spate rabatabile, bord modern,
    •     proiectoare de lucru fata / spate, scaun confortabil GRAMMER

    Greutate proprie: 3. 990 kg
    Lungime / Latime / Inaltime: 4. 120 / 1. 970 / 2. 850 mm
    Ampatament: 2. 370 mm
    Ecartament reglabil
    Raza de intoarcere: 3. 8 m
    Garda la sol: 645 mm
    Contragreutati fata:  350 kg
    Cui remorcare: fata / spate
    Instalatie pneumatica si hidraulica auxiliara

  7. Tractor Belarus Tag 1025.3, 110 CP
    Tractor Belarus model Tag 1025.3, 110 CP

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    MOTOR
    Tip   Diesel în patru timpi cu turbosuflanta, injectie directa
    Model D-245-S2
    Putere, kW(CP) 81 / 110
    Turatia nominala, rot./min. 2200
    Numar cilindri, pcs 4
    Capacitate cilindrica, cm3   4750
    Cuplu maxim, Nm   429
    Consum de combustibil la puterea max., g/kW h   220
    Capacitate rezervor combustibil, I   170

     

    SISTEM HIDRAULIC
    Element principal cu control automat de adâncime  
    Capacitate de ridicare, kg   4300
    Presiune maxima, MPa   20
    Debit pompa, l/min.   45
    Capacitate rezervor ulei, l   25

     

    DIMENSIUNI SI MASE
    Lungime max, mm   4200
    Inaltime max, mm 2820
    Encartament, mm:  
    Axa fata 1420-2000
    Axa spate 1400-2100
    Raza min. de întoarcere, m 4.5
    Dimensiuni anvelope:    
    Roti fata   360/70R24
    Roti spate   18.4/70R34
    Masa proprie, kg   4.665

     

    TRANSMISIE
    Ambreiaj   uscat, monodisc
    Cutie viteze   mecanica cu sincroane
    Frâna   pe discuri cu actionare mecanica
    Numar viteze înainte/înapoi   16/8
    Viteza , km/h:    
    înainte   2.3-36.6
    înapoi   4.1-17.2
    Priza putere:    
    independent I, rpm   540
    independent II, rpm   1000
  8. Tractor Belarus Tag 952.3, 95 CP, 4x4
    Tractor Belarus model TAG 952.3, 95 CP

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    MOTOR
    Tip                                               Diesel în 4 timpi cu turbosuflanta, injectie directa
    Model   D-245-5S2
    Putere, kW(CP)   70 / 95
    Turatia nominala, rot./min.   1800
    Numar cilindri, pcs   4
    Capacitate cilindrica, cm3   4750
    Cuplu maxim, Nm   451
    Consum de combustibil la puterea max., g/kW h   220
    Capacitate rezervor combustibil, I   130
    SISTEM HIDRAULIC
    Element principal cu ridicare hidraulica asigurând pozitionare combinata si controlul grosimii uneltelor                                                                       
    Capacitate de ridicare, kg   3200
    Presiune maxima, MPa   20
    Debit pompa, l/min.   45
    Capacitate rezervor ulei, l   25
    DIMENSIUNI SI MASE
    Lungime max, mm   4440
    Inaltime max, mm   2850
    Encartament, mm:    
    Axa fata   1420-1970
    Axa spate   1500-1600
    Raza min. de întoarcere, m   4.5
    Dimensiuni anvelope:    
    Roti fata   360/70R24
    Roti spate   18.4/70R34
    Masa proprie, kg   4.300
    TRANSMISIE
    Ambreiaj   uscat, monodisc
    Cutie viteze   mecanica cu sincroane
    Frâna   pe discuri cu actionare mecanica
    Numar viteze înainte/înapoi   14/4
    Viteza , km/h:    
    înainte   2.78-39.9
    înapoi   5.85-13.18
    Priza putere:    
    independent I, rpm   540
    independent II, rpm   1000
  9. Tractor Belarus 1025.4, 110 CP
    Tractor Belarus model 1025.4, 110 CP

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    MOTOR
    Tip Diesel în patru timpi cu turbosuflanta, injectie directa BOSCH
    Model D-245-S3A
    Putere, kW(CP) 81 / 110
    Turatia nominala, rot./min. 2200
    Numar cilindri, pcs 4
    Capacitate cilindrica, cm3  4750
    Cuplu maxim, Nm  429
    Consum de combustibil la puterea max., g/kW h       220
    Capacitate rezervor combustibil, I  170

     

    SISTEM HIDRAULIC
    Element principal cu control automat de adâncime  
    Capacitate de ridicare, kg  4300
    Presiune maxima, MPa  20
    Debit pompa, l/min.  45
    Capacitate rezervor ulei, l  25

     

    DIMENSIUNI SI MASE
    Lungime max, mm  4600
    Inaltime max, mm 2820
    Encartament, mm:  
    Axa fata 1420-2000
    Axa spate 1400-2100
    Raza min. de întoarcere, m       5.4
    Dimensiuni anvelope:    
    Roti fata  360/70R24
    Roti spate  18.4/70R34
    Masa proprie, kg  5.600

     

    TRANSMISIE
    Ambreiaj  uscat, cu doua discuri
    Cutie viteze  mecanica cu sincroane
    Frâna  pe discuri cu actionare mecanica
    Numar viteze înainte/înapoi  16/8
    Viteza , km/h:   
    înainte  2.3-36.6
    înapoi  4.1-17.2
    Priza putere:   
    independent I, rpm  540
    independent II, rpm  1000
  10. Tractor Belarus 1221.3, 135 CP
    Tractor Belarus model 1221, 130 CP

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    Tractor BELARUS 1221 (4×4), alimentat de un motor de 130 h.p., este proiectat pentru diverse lucrari agricole cu maşini şi utilaje agricole, activităţi de  transport. Acesta poate fi, de asemenea, utilizat pentru lucrări grele în asamblare cu buldozere, excavatoare, încărcătoare, precum şi pentru operaţiunile de transport speciale. Emisiile diesel de substanţe nocive îndeplinesc cerinţele ecologice ale Tier, gradul I.

    Descriere

    MOTORUL

    CARACTERISTICI DIMENSIONALEE
    Tip diesel cu turbosuflană Lungime 4500 mm
    Model kV (CP) D-260.2, D260,2S
    Lățime 2300 mm
    Model 130CP/96 kW Înălțime 2850 mm
    Turație nominală 2100 rpm Baza tractorului 2760 mm
    Număr cilindri 6 Ecartament axă față 1540-2090mm
    Momentul maxim motor la 1400 rpm
    500 Nm Ecartament axă spate(mm) 1530-2150 mm
    Consum de motorină la capacitate maximă 226+7 Gardă la sol 620 mm
    Capacitate rezervor 145 l Raza de întoarecere 5,4 m
    TRANSMISIA Masa de exploatare 5730 kg
    Ambreiajul uscat, cu disc dublu permanent închisă
    Dimensiuni roți față 420/70R24;
    Cutia de viteze cu reductor, sincronizată
    Dimensiuni roți spate 16,9R38; 18,4R38;
    Numar trepte 16/8
    Viteza mers înainte 1,54 – 35 km/h SISTEMUL HIDRAULIC
    Viteza mers înapoi 2,75- 16,4 km/h Capacitate de ridicare 4300 kg
    Priza de putere Independentă cu 2 turații, 540 și 1000 rot/min Presiune maxima, 20 MPa
    Debit pompă 51 l/min
    Capacitatea sistemului hidraulic 25l
  11. Tractor Belarus 820.1, 81 CP
    Tractor Belarus model 820.1, 81 CP

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    Caracteristici tehnice Tractor Belarus 820.1: 
     
    MOTOR   D-243 MMZ, turbo, 4 cilindri, racire cu apa, filtru de aer cu cartus filtrant dublu.
    Putere, kW(CP)   81 CP ( 66 kW )
    Turatia nominala   2200 rot / min
    Norme poluare   Tier l
    Consum   162 g/CP/h
    Ambreiaj   uscat monodisc
    Cutia de viteze   mecanica , cu 18 viteze de mers inainte si 4 viteze de mers inapoi
    Viteze de lucru   inainte 1. 89 – 33. 4 km/h ; inapoi 3. 98 – 38.2 km/h
    Priza de putere   independenta, cu doua turatii 540 si 1000 rot/min
    Osie fata   motoare
    Directie   hidrostatica Danfoss
    Axa   Dreapta
    Frana   de serviciu si de parcare uscata, cu discuri, actionare mecanica
    Instalatie hidraulica   cu mecanism hidraulic monobloc cu control automat de forta si pozitie, debit pompa 45 l/min, capacitate de ridicare 3200 kg.
    Mecanism de suspendare   in trei puncte, categoria II.
    Cauciucuri   fata 11, 2 - 20 ; spate 15, 5R38
    Instalatia electrica   12 V, cu faruri in masca, instalatie de semnalizare, tablou de bord cu turometru si contor de ore electronic, 2 baterii 12 V, 88 Ah, demaror 4 kW
    Cabina   corespunde normelor OECD, cu instalatie de incalzire si ventilatie, cu sistem de filtrare a aerului, geamuri laterale si spate rabatabile, bord modern, proiectoare de lucru fata, spate, scaun confortabil GRAMMER
    Rating:
    60%
  12. Tractor Belarus 1523.3
    Tractor Belarus model 1523.3, 155 CP

    Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.

    Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.

    Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.

    Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.

    Caracteristici tehnice Tractor Belarus 1523.3: 
     
    MOTOR   D-262.2 S2, turbo diesel, 6 cilindri cu turbosuflanta, injectie directa, racire cu apa, filtru de aer cu cartus filtrant dublu
    Norme poluare   Tier ll
    Capacitate cilindrica   7. 120 cm3
    Putere   155 Cp ( 116 kW )
    Turatia nominala   2. 100 rot / min
    Consum   183 g/CP/h
    Ambreiaj   uscat , cu disc dublu
    Cutia de viteze   sincronizata, cu 16 viteze de mers inainte si 8 viteze de mers inapoi
    Viteze de lucru   inainte 1,7 – 36.3 km/h ; inapoi 2,25 - 17.1 km/h
    Priza de putere   independenta, cu doua turatii 540 si 1000 rot/min, cu control hidromecanic
    Tractiune   4x4
    Directie   hidrostatica
    Frana   de serviciu si de parcare uscata, pe discuri, actionare mecanica.
    Instalatie hidraulica   cu mecanism hidraulic monobloc cu control automat de forta si pozitie
    Debit pompa   65 l/min
    Capacitate de ridicare   6.500 kg
    Mecanism de suspendare   in trei puncte, categoria II.
    Cauciucuri   fata 420 / 70 R 24 ; spate 520 / 70 R 38
    Aparatori de noroi   la rotile fata / spate
    Instalatia electrica   12 V, cu faruri in masca, instalatie de semnalizare, tablou de bord cu turometru si contor de ore electronic, 2 baterii 12 V, 88 Ah, demaror 6 kW la 24 V, alternator 1000 W
    Cabina   corespunde normelor OECD, cu instalatie de incalzire si ventilatie, cu sistem de filtrare a aerului, geamuri laterale si spate rabatabile, bord modern, proiectoare de lucru fata, spate, scaun confortabil GRAMMER
    Greutate max. admisa   6.500 kg
    Lungime / Latime / Inaltime   4.580 / 2.250 / 2.850 mm
    Ampatament   2.760 mm
    Raza de intoarcere   5. 7 m
    Garda la sol   530 mm
    Cupla remorca    
    Contragreutati fata   10 buc. x 45 kg
Set Descending Direction
pe pagina
Tractoare Belarus

Tractoare Belarus utile pentru activitatile de natura agricola


Tractoare Belarus dotate cu multiple accesorii

Tractoare Belarus utile pentru activitatile de natura agricola

Tractoare Belarus dotate cu multiple accesorii

Set Descending Direction
pe pagina