Tractoare Steyr

Set Descending Direction
pe pagina
Filtreaza
Shopping Options
Putere Motor
  1. Tractor STEYR model 6300 TERRUS CVT Profi, 313 CP
    Tractor STEYR model 6300 TERRUS CVT Profi, 313 CP

    TERRUS CVT

    Există o gamă de trei modele, echipate cu motoare ECOTECH ultra-eficiente și fiabilă, cu o putere de 250 CP până la 300 CP. Cu raportul de putere-greutate ideal, Terrus CVT este proiectat pentru sarcini rapide de transport, precum și pentru munca pe teren greu. Acest tractor, cel mai puternic, are și alte avantaje - în special niveluri excepționale de confort: o punte față montată cu arc, combinată cu o cabină de lux și remarcabil de silențioasă, face activitatea relaxată și de loc obositoare. De asemenea, la bord: cele mai noi tehnologii, cum ar fi S-TECH, S-GUIDE, ISOBUS III și Easy-Tronic II, precum și S-Fleet. Energie ridicată livrată - noul CVT TERRUS.
    Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.

    SERIA PROFI

    Eficiență și versatilitate cu un design nou: seria Profi este impresionantă la munca în câmp și la pășuni, precum și în ferme. Există o gamă de trei versiuni cu un total de 15 modele diferite, variind de la 116 la 145 CP.

    PROFI CVT

    Tractoarele inovatoare Profi CVT cu motoare de 4 și 6 cilindri de la 116 la 145 CP, transmisiile CVT S-ControlTM și ISOBUS III oferă maximum absolut în ceea ce privește confortul și asistența pentru șofer. Această serie prezintă o eficiență excelentă și un nivel de confort la fel de ridicat: motoarele ECOTECH eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, controlul activ staționar și tehnologia cu dublu ambreiaj, precum și un design complet revizuit răspund tuturor dorințelor. Cu Profi CVT puteți să vă concentrați pe tot ceea ce aveți de făcut – mai ales datorită sistemului hidraulic remarcabil de puternic.TRANSMISIE CVT

    Nu vei dori să conduci vreodată altceva

    Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.

    În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).

    În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.

    În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.

    Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.

    MOTOARE

    Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.

    Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.

    Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:

    • Economia de combustibil
    • Puterea (în cai putere)
    • Capacitatea de răspuns a motorului


    STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.

    PUTERE NATURALĂ

    STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.

    Motorizare

    • FPT NEF 67, 6728cmc 6 cilindri, sistem injectie Bosch High-Pressure Common Rail controlata electronic, turbina cu geometrie variabila si intercooler, tehnologie Hi-eSCR 
    • Putere nominala: 221 kW / 300 CP, putere maxima 230kW / 313CP, cuplu maxim 1.282Nm
    • Filtru de aer uscat, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, ventilator Pitch Fan, alternator 200A, capacitate rezervor [litri] 630/96 (combustibil/AdBlue), consum diesel 199gr/kWh, consum AdBlue 5-9% 

    Transmisie 4WD

    • CVT ECO, viteza maxima 40km/h, 3 game de viteza selectabile din multicontroller
    • S-Tronic (sistem management motor-transmisie pentru optimizare consum)
    • Inversor electro-hidraulic Power-Shuttle cu comenzi integrate in multicontroller si levier pe coloana volan 
    • Functie Active Stop (stationare in siguranta in panta fara actionarea franelor)

    Priza de putere (PTO)

    • 540/540E/1000/1000E rpm selectabile electronic
    • PTO Management cu ambreiaj soft-start (pornire lenta)

    Axa fata / directie

    • Punte categoria 4.75, cu suspensie activa si senzor unghi directie
    • Management ambreiaj 4WD si blocare diferential
    • Aripi fata dinamice 680mm

    Axa spate tip bara 98” (2490 mm)
    Diferential / frane

    • Discuri heavy duty 
    • Frana de parcare electronica (se activeaza automat daca operatorul paraseste scaunul sau tractorul stationeaza 30sec)
    • Sistem pneumatic de franare pentru remorca, tip dual line cu uscator de aer 
    • Diferential cu blocare electro-hidraulica

    Hidraulica

    • Sistem hidraulic cu pompa high-flow CCLS, debit 220 litri/min, 215 bari, putere hidraulica max 81CP
    • 4 valve electro-hidraulice, 8 cuple rapide cu recuperator de ulei hidraulic
    • 3 valve mediene

    Cadru spate / sasiu

    • Ridicator in trei puncte categoria 3 cu prinderi rapide
    • 2 cilindri de ridicare externi 120mm - capacitate maxima de ridicare 11.058 kg 
    • Cupla remorcare cu bolt de 38mm cu levier actionare din cabina, ajustabila pe inaltime si bila K80
    • Stabilizatoare mecanice tiranti 

    Cabina:

    • Cabina cu suspensie mecanica ajustabila in cinci trepte
    • Pachet comfort cabina ce include: scaun operator Grammer Dual Motion cu suspensie dinamica, pivotare laterala (7,50 stanga si 150 dreapta), ventilare pasiva, scaun pasager comfort, volan imbracat in piele, covor podea, parasolar fata, spate si plafon, aer conditionat cu control automat (climatronic), cotiera cu ajustare electrica, oglinzi electrice incalzite
    • radio bluetooth 
    • Parbriz cu vizibilitate ridicata, trapa si geam spate cu deschidere, coloana volan ajustabila pe doua axe, prize ISO 30A, 8A, ISO 7 pini, ISO 9 pini, panou intrumente pe stalp dreapta fata
    • Parbriz si geam spate anti glare incalzit
    • 16 lumini de lucru cu LED, 2 faruri halogen si 2 lumini de lucru cu halogen pe capota - functie „Follow me home” pentru lumini
    • Cotiera dreapta cu ICP (Intuitive Control Panel), multicontroller
    • joystick electronic
    • monitor de performante S-700 compatibil 
    • Advanced Easy Tronic II (programare, memorare si executare secvente de lucru – inclusiv modificare parametri de functionare a valvelor electro-hidraulice)

    Anvelope Michelin

    • Fata 650/65R IF 34
    • Spate 710/75R42 R1W IF

    ALTE DOTARI INCLUSE IN PRET

    • Auto-Guidance ready (preechipare punte fata, valve directie, senzori, cablaje si suport antena GPS pe plafon)
    • Radar – pentru controlul electronic al patinajului
    • Girofar cu montare pe partea stanga a cabinei
    • Tiranti frontali cu priza de putere si doua cuple hidraulice
    • Aripi spate cu extensii late (180 mm) si comenzi integrate ridicator, priza de putere si a treia valva hidraulica
    • Pachet lestare frontala 1.000kg cu carlig de remorcare integrat
    • Pachet lestare posterioara 1.000kg cu montare pe rotile spate
    • Pregatire conexiune ISOBUS clasa III 
    • Scut protectie rezervor
    • „Exhaust Brake” (frana de motor) – sistem suplimentar de franare cu actionare independenta prin intermediul pedalierului dedicat, sistem ce ofera o crestere cu 40% a performantelor de franare prin oprirea alimentarii motorului cu combustibil, inchiderea clapetei de evacuare si setarea ventilatorului si turbinei la rezistenta maxima, lucru ce reduce totodata si uzura sistemelor conventionale de franare ale tractorului si a remorcii sau atasamentului tractat
    • Cupla ISO Power Beyond
  2. Tractor STEYR model PROFI Classic 6145 Confort, 158 CP
    Tractor STEYR model PROFI Classic 6145 Confort, 158 CP

    Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.

    SERIA PROFI

    Eficiență și versatilitate cu un design nou: seria Profi este impresionantă la munca în câmp și la pășuni, precum și în ferme. Există o gamă de trei versiuni cu un total de 15 modele diferite, variind de la 116 la 145 CP.

    PROFI CLASSIC

    Modelul entry-level din seria Profi Classic, cu unități mecanice de control, pompă hidraulică cu deplasare constantă și acoperiș redus în versiunea sa standard, impresionează cu un nivel excelent de funcționalitate. Datorită sistemului Hi-eSCR prietenos cu mediul pe motorul turbo diesel de 4,5 litri și 6,7 cilindri (cu 6 cilindri) cu injecție combinată și injecție de combustibil common-rail, tractoarele îndeplinesc cu ușurință nivelul IV al emisiilor de gaze din UE standard și, prin urmare, pot garanta economia pe termen lung.


    PROFI CVT

    Tractoarele inovatoare Profi CVT cu motoare de 4 și 6 cilindri de la 116 la 145 CP, transmisiile CVT S-ControlTM și ISOBUS III oferă maximum absolut în ceea ce privește confortul și asistența pentru șofer. Această serie prezintă o eficiență excelentă și un nivel de confort la fel de ridicat: motoarele ECOTECH eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, controlul activ staționar și tehnologia cu dublu ambreiaj, precum și un design complet revizuit răspund tuturor dorințelor. Cu Profi CVT puteți să vă concentrați pe tot ceea ce aveți de făcut – mai ales datorită sistemului hidraulic remarcabil de puternic.

    TRANSMISIE CVT

    Nu vei dori să conduci vreodată altceva

    Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.

    În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).

    În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.

    În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.

    Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.

    MOTOARE

    Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.

    Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.

    Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:

    • Economia de combustibil
    • Puterea (în cai putere)
    • Capacitatea de răspuns a motorului


    STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.

    PUTERE NATURALĂ

    STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.

    Motorizare

    • FPT T4B 6728cmc 6 cilindri cu 4 supape/cilindru, sistem injectie Common Rail Bosch CR-CP3 SL, turbo diesel cu intercooler, cuplu maxim 650Nm (740Nm cu boost)
    • Putere nominala (ECE R120): 107kW/145CP la 2.200rpm, putere maxima (ECE R120): 116kW/158CP la 1.900rpm
    • Putere nominala cu boost 121kW/165CP la 2.200rpm, putere maxima cu boost 129kW/175CP la 1.900rpm
    • Filtru de aer uscat, teava evacuare verticala, alternator 200A, baterie 176Ah, Power Plus (boost), capacitate rezervor [litri] 250/39.5 (combustibil / AdBlue)
    • Functie Engine Speed Management – permite operatorului sa programeze doua turatii constante ale motorului

    Transmisie 4WD

    • Semi-Powershift 16 x 16 cu patru trepte Powershift, viteza max. 40km/h
    • Inversor Power Shuttle (hidraulic) cu levier de comanda pe coloana volan
    • Functie Autoshift (schimbare automata a treptelor)

    Priza de putere (PTO)

    • 540/540E/1000 rpm cu selector mecanic
    • Ambreiaj soft-start (pornire lenta)
    • Actionare electro-hidraulica
    • Functie Auto (pornire/oprire automata in functie de pozitia ridicatorului spate)

    Axa fata / directie

    • Axa clasa 4 Heavy Duty cu cuplaj AWD, diferential cu blocare electro-hidraulica si senzor unghi directie
    • Aripi fata dinamice 480mm

    Axa spate / Diferential / frane

    • Axa spate Heavy Duty cu flanse 275mm si diferential cu blocare electro-hidraulica
    • Discuri frana in baie de ulei heavy duty
    • Frana de parcare operata manual

    Hidraulica

    • Sistem hidraulic cu pompa CCLS cu debit variabil, debit maxim 113 litri/min, presiune 210bar
    • Trei valve cu actionare mecanica, sase cuple rapide cu recuperator de ulei ( 2 configurabile)
    • Retur de joasa presiune cu cupla rapida

    Cadru spate / ridicator

    • Ridicator in trei puncte categoria 2/3 cu prinderi rapide si stabilizatoare mecanice tiranti laterali
    • 2 cilindri de ridicare externi (90mm) - capacitate maxima de ridicare 7.864kg 
    • Cupla remorcare automata cu bolt de 38mm si levier actionare din cabina, ajustabila pe inaltime
    • Drawbar

    Cabina

    • Cabina inalta (high roof), parbriz fix cu vedere panoramica
    • Instalatie de aer conditionat, incalzire si ventilare 
    • Geam spate cu deschidere si parasolar
    • Spalator si stergator parbriz si geam spate
    • Coloana volan ajustabila pe doua axe
    • Scaun operator deluze air suspendat cu incalzire, centura de siguranta si tetiera
    • Panou instrumente avansat
    • Scaun pasager cu centura de siguranta
    • Preechipare radio (boxe, cablaje si antena)
    • 12 lumini de lucru cu LED pe cabina si 2 lumini de drum pe capota
    • Suport numar inmatriculare montat pe cabina
    • Oglinzi laterale telescopice 
    • Contact general electronic montat pe stalp in cabina 

    Anvelope

    • Fata 480/65R28 A8
    • Spate 600/65R38 fixe

    ALTE DOTARI INCLUSE IN PRET

    • Sistem pneumatic franare pentru remorca, tip palm
    • Lada cu scule si set scule
    • Aripi spate tip full-cover cu extensii 75mm si comenzi integrate ridicator si PTO
    • Girofar cu montare pe partea stanga a cabinei
    • Pachet lestare frontala modular 818kg
    • Radar EUROPE
  3. Tractor STEYR model PROFI Classic 4125 Basic, 135 CP
    Tractor STEYR model PROFI Classic 4125 Basic, 135 CP

    Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.

    SERIA PROFI

    Eficiență și versatilitate cu un design nou: seria Profi este impresionantă la munca în câmp și la pășuni, precum și în ferme. Există o gamă de trei versiuni cu un total de 15 modele diferite, variind de la 116 la 145 CP.

    PROFI CLASSIC

    Modelul entry-level din seria Profi Classic, cu unități mecanice de control, pompă hidraulică cu deplasare constantă și acoperiș redus în versiunea sa standard, impresionează cu un nivel excelent de funcționalitate. Datorită sistemului Hi-eSCR prietenos cu mediul pe motorul turbo diesel de 4,5 litri și 6,7 cilindri (cu 6 cilindri) cu injecție combinată și injecție de combustibil common-rail, tractoarele îndeplinesc cu ușurință nivelul IV al emisiilor de gaze din UE standard și, prin urmare, pot garanta economia pe termen lung.


    PROFI CVT

    Tractoarele inovatoare Profi CVT cu motoare de 4 și 6 cilindri de la 116 la 145 CP, transmisiile CVT S-ControlTM și ISOBUS III oferă maximum absolut în ceea ce privește confortul și asistența pentru șofer. Această serie prezintă o eficiență excelentă și un nivel de confort la fel de ridicat: motoarele ECOTECH eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, controlul activ staționar și tehnologia cu dublu ambreiaj, precum și un design complet revizuit răspund tuturor dorințelor. Cu Profi CVT puteți să vă concentrați pe tot ceea ce aveți de făcut – mai ales datorită sistemului hidraulic remarcabil de puternic.

    TRANSMISIE CVT

    Nu vei dori să conduci vreodată altceva

    Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.

    În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).

    În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.

    În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.

    Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.

    MOTOARE

    Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.

    Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.

    Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:

    • Economia de combustibil
    • Puterea (în cai putere)
    • Capacitatea de răspuns a motorului


    STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.

    PUTERE NATURALĂ

    STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.

    Motorizare

    • FPT T4B 4485cmc 4 cilindri cu 4 supape/cilindru, sistem injectie Common Rail Bosch, turbo diesel cu intercooler, cuplu maxim 560Nm (637Nm cu boost)
    • Putere nominala (ECE R120): 92kW/125CP la 2.200rpm, putere maxima (ECE R120): 99kW/135CP la 1.900rpm
    • Putere nominala cu boost 103kW/140CP la 2.200rpm, putere maxima cu boost 114kW/155CP la 1.900rpm
    • Filtru de aer uscat, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute pana la -18 grade, Visco Fan (ventilator cu turatie variabila), alternator 150A, Power Plus (boost), capacitate rezervor [litri] 230/39.5(combustibil/AdBlue)

    Transmisie

    • Semi-Powershift 16x16 cu patru trepte, 40km/h

    Priza de putere (PTO)

    • 540/1000 rpm cu selector mecanic
    • Sistem cuplaj electro-hidraulic, Auto PTO

    Axa fata / directie

    • 4 WD CL 3 cu diferential electro hidraulic limitat
    • Senzor unghi directie
    • Ambreiaj 4WD
    • Aripi fata dinamice 420mm

    Axa spate / Diferential / frane

    • Axa spate Heavy Duty cu flanse 
    • Frana de parcare operata manual
    • Discuri heavy Duty
    • Sistem franare OptiStop pe toate rotile

    Hidraulica

    • Sistem hidraulic cu pompa OCLS cu debit 80 litri/min, capacitate maxima 210 bari
    • Trei valve cu actionare mecanica ( 2 configurabile)
    • Sase cuple rapide cu recuperator de ulei 
    • Retur de joasa presiune cu cupla rapida

    Cadru spate / ridicator

    • Ridicator in trei puncte categoria 2/3 cu prinderi rapide si stabilizatoare mecanice tiranti laterali
    • 2 cilindri de ridicare externi (80mm) - capacitate maxima de ridicare 7.115kg 
    • EDC (control electronic de forta si pozitie) 
    • Cupla remorcare automata cu bolt de 38mm si levier actionare din cabina, ajustabila pe inaltime

    Cabina

    • Cabina joasa (low roof), parbriz fix cu vedere panoramica
    • Instalatie de aer conditionat 
    • Geam spate cu deschidere, spalator si stergator parbriz si geam spate
    • Coloana volan ajustabila pe doua axe
    • Priza ISO 17612 30A
    • Scaun operator deluxe cu suspensie pneumatica, cotiera si centura de siguranta, scaun pasager cu centura de siguranta
    • Panou instrumente
    • Indicatori audio schimbare directie
    • Preechipare radio (boxe, cablaje si antena)
    • 4 lumini de lucru cu LED 
    • Suport numar inmatriculare 
    • Oglinzi laterale telescopice 
    • Contact general electronic pe stalp in cabina (cu timmer 60sec)

    Anvelope

    • Fata 14.9R28 fixe
    • Spate 18.4R38 fixe

    ALTE DOTARI INCLUSE IN PRET

    • Girofar cu montare pe partea stanga a cabinei
    • Pachet lestare modular 499kg cu carlig de remorcare integrat
    • Aripi spate cu extensii inguste si comenzi integrate 
    • Lada cu scule si set scule
  4. Tractor STEYR model 4115 KOMPAKT Comfort, 114 CP
    Tractor STEYR model 4115 KOMPAKT Comfort, 114 CP

    Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.

    TRANSMISIE CVT

    Nu vei dori să conduci vreodată altceva

    Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.

    În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).

    În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.

    În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.

    Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.

    MOTOARE

    Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.

    Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.

    Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:

    • Economia de combustibil
    • Puterea (în cai putere)
    • Capacitatea de răspuns a motorului


    STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.

    PUTERE NATURALĂ

    STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.

    Motorizare

    • FPT F5C 3400cmc 4 cilindri, sistem injectie Common Rail Bosch, Tier IV, EGR cu catalizator si DPF
    • Putere nominala (ECE R120): 84 kW / 114CP la 2.300rpm
    • Putere maxima (ECE R120): 84 kW / 114CP la 1.900rpm
    • Rezervor combustibil 160 litri, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, ventilator cu turatie variabila, alternator 120A, baterie 100Ah

    Transmisie

    • Mecanica 12 x 12, 40km/h, inversor Power Shuttle (hidraulic) cu levier pe coloana volan

    Priza de putere (PTO)

    • 540/1000rpm, selector mecanic, cuplaj electro-hidraulic

    Axa fata / directie

    • Cu cuplaj AWD electro-hidraulic, diferential autoblocabil cu patinaj limitat, aripi fata dinamice
    • Punte fata Heavy-Duty
    • Pompa directie cu debit 36litri/min

    Axa spate / frane

    • Discuri frana in baie de ulei, frana de parcare operata manual, diferential cu blocare mecanica
    • Punte Heavy-Duty

    Hidraulica

    • Pompa hidraulica cu debit 64litri/min si radiator racire ulei
    • 3 valve hidraulice cu actionare mecanica, 6 cuple rapide cu recuperatoare de ulei 

    Cadru spate / sasiu

    • Ridicator in trei puncte categoria 2 cu prinderi rapide, ajustabil mecanic 
    • MDC (mechanical draft control – control mecanic de forta si pozitie) cu Lift-o-matic
    • 2 cilindri suplimentari de ridicare- 50 mm - capacitate maxima de ridicare 4.400kg 
    • Priza remorca 7 pini
    • Cupla remorcare ajustabila pe inaltime
    • Cabina
    • Cabina confort cu vedere panoramica, podea plata si acces facil de pe ambele parti
    • Sistem aer conditionat, incalzire si ventilare
    • Geamuri laterale si spate cu deschidere
    • Geam plafon pentru vizibiliate maxima in timpul operarii incarcatorului frontal
    • Stergatoare fata/spate
    • Scaun operator cu suspensie pneumatica, cotiera si centura de siguranta 
    • Scaun pasager confort cu centura de siguranta
    • Coloana volan ajustabila
    • Oglinda retrovizoare
    • Oglinzi exterioare cu unghi larg
    • Prize 8Ah si 25Ah
    • Radio
    • Pachet fumatori
    • Contact general baterie (electronic, montat pe stalp in cabina)
    • Panou de instrumente pe coloana centrala (analog si digital)
    • 6 lumini de lucru pe cabina si 2 lumini de drum
    • Suport numar inmatriculare pe cabina (spate)
    • Parasolar

    Anvelope

    • Fata 13.6R24 340/85R24 A8 
    • Spate 16.9R34 420/85R34 A8

    DOTARI OPTIONALE INCLUSE IN PRET

    • Pachet lestare frontala 380kg 
    • Aripi spate standard
    • Bara de tractiune cat.2
    • Girofar montat pe cabina (partea stanga)
    • Trusa cu scule si set scule
    • Comanda externa MDC
  5. Tractor STEYR model 4105 KOMPAKT Comfort, 107 CP
    Tractor STEYR model 4105 KOMPAKT Comfort, 107 CP

    Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.

    TRANSMISIE CVT

    Nu vei dori să conduci vreodată altceva

    Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.

    În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).

    În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.

    În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.

    Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.

    MOTOARE

    Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.

    Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.

    Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:

    • Economia de combustibil
    • Puterea (în cai putere)
    • Capacitatea de răspuns a motorului


    STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.

    PUTERE NATURALĂ

    STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.

    Motorizare

    • FPT F5C 3400cmc 4 cilindri, sistem injectie Common Rail Bosch, Tier 4A, EGR cu catalizator si DPF
    • Putere nominala (ECE R120): 79 kW / 107CP la 2.300rpm
    • Putere maxima (ECE R120): 79 kW / 107CP la 1.900rpm
    • Rezervor combustibil 160 litri, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, Visco Fan (ventilator cu turatie variabila), alternator 120Ah, baterie 100 Ah

    Transmisie

    • Mecanica 12 x 12, 40km/h, inversor Power Shuttle (hidraulic) cu levier pe coloana volan

    Priza de putere (PTO)

    • 540/1000rpm, selector mecanic, cuplaj electro-hidraulic

    Axa fata / directie

    • Cu cuplaj AWD electro-hidraulic, diferential autoblocabil cu patinaj limitat, aripi fata dinamice
    • Punte fata Heavy-Duty
    • Pompa directie cu debit 36litri/min
    • Axa spate / frane
    • Discuri frana in baie de ulei, frana de parcare operata manual, diferential cu blocare mecanica
    • Punte Heavy-Duty

    Hidraulica

    • Pompa hidraulica cu debit 64litri/min si radiator racire ulei
    • 3 valve hidraulice cu actionare mecanica, 6 cuple rapide cu recuperatoare de ulei 

    Cadru spate / sasiu

    • Ridicator in trei puncte categoria 2 cu prinderi rapide, ajustabil mecanic 
    • MDC (mechanical draft control – control mecanic de forta si pozitie) cu Lift-o-matic
    • 2 cilindri suplimentari de ridicare - capacitate maxima de ridicare 4.400kg 
    • Priza remorca 7 pini
    • Cupla remorcare ajustabila pe inaltime

    Cabina

    • Cabina confort cu vedere panoramica, podea plata si acces facil de pe ambele parti
    • Sistem aer conditionat, incalzire si ventilare
    • Geamuri laterale si spate cu deschidere
    • Geam plafon pentru vizibiliate maxima in timpul operarii incarcatorului frontal
    • Stergatoare fata/spate
    • Scaun operator cu suspensie pneumatica, cotiera si centura de siguranta 
    • Scaun pasager confort cu centura de siguranta
    • Coloana volan ajustabila
    • Oglinda retrovizoare
    • Oglinzi exterioare cu unghi larg
    • Prize 8Ah si 25Ah
    • Contact general baterie (electronic, montat pe stalp in cabina)
    • Panou de instrumente pe coloana centrala (analog si digital)
    • 6 lumini de lucru pe cabina si 2 lumini de drum
    • Suport numar inmatriculare pe cabina (spate)
    • Parasolar
    • Radio

    Anvelope

    • Fata 13.6R24 340/85R24 A8
    • Spate 16.9R34 420/85R34 A8

    DOTARI OPTIONALE INCLUSE IN PRET

    • Pachet lestare frontala 380kg 
    • Bara de tractiune cat.2 cu prindere in tiranti
    • Girofar montat pe cabina (partea stanga)
    • Trusa cu scule si set scule
    • Aripi spate
    • Comanda externa MDC
  6. Tractor STEYR model 4075 Kompakt Basic, 75 CP
    Tractor STEYR model 4075 Kompakt Basic, 75 CP

    Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.

    TRANSMISIE CVT

    Nu vei dori să conduci vreodată altceva

    Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.

    În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).

    În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.

    În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.

    Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.

    MOTOARE

    Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.

    Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.

    Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:

    • Economia de combustibil
    • Puterea (în cai putere)
    • Capacitatea de răspuns a motorului


    STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.

    PUTERE NATURALĂ

    STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.

    Motorizare

    • F5C 3400cmc 4 cilindri, sistem injectie Common Rail Bosch, Tier IV, EGR cu catalizator si DPF
    • Putere nominala (ECE R120): 55 kW / 75CP la 2.300rpm
    • Putere maxima (ECE R120): 55 kW / 75CP la 1.900rpm
    • Rezervor combustibil 160 litri, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, Visco fan, alternator 120A, baterie 100Ah

    Transmisie 4WD

    • Mecanica 12 x 12, viteza maxima 40km/h, inversor Syncro Shuttle (mecanic) cu levier pe coloana volan

    Priza de putere (PTO)

    • 540, cuplaj mecanic servo-asistat

    Axa fata / directie

    • Cu cuplaj AWD electro-hidraulic, diferential autoblocabil cu patinaj limitat, aripi fata dinamice
    • Pompa directie cu debit 28litri/min

    Axa spate / frane

    • Discuri frana in baie de ulei, frana de parcare operata manual, cuplaj automat 4WD in timpul franarii, diferential cu blocare mecanica (prin actionare pedala)
    • Punte spate -275 mm

    Hidraulica

    • Pompa hidraulica cu debit 48litri/min 
    • 2 valve hidraulice cu actionare mecanica
    • 4 cuple hidraulice rapide cu recuperatoare de ulei 

    Cadru spate / sasiu

    • Ridicator in trei puncte categoria 2 cu prinderi rapide, ajustabil mecanic 
    • MDC (mechanical draft control – control mecanic de forta si pozitie) cu Lift-o-matic
    • Priza remorca 7 pini
    • Cupla remorcare mecanica ajustabila pe inaltime 

    Cabina

    • Cabina confort cu vedere panoramica, podea plata si acces facil de pe ambele parti
    • Sistem aer conditionat, incalzire si ventilare
    • Geamuri laterale si spate cu deschidere
    • Geam plafon
    • Stergatoare fata/spate
    • Scaun operator cu suspensie mecanica, cotiera si centura de siguranta
    • Scaun pasager confort cu centura de siguranta
    • Coloana volan ajustabila
    • Oglinda retrovizoare
    • Oglinzi exterioare cu unghi larg
    • Prize 8Ah si 25Ah
    • Contact general baterie (electronic, montat pe stalp in cabina)
    • Panou de instrumente pe coloana centrala (analog si digital)
    • 6 lumini de lucru pe cabina si 2 lumini de drum
    • DIN Radio (cu bluetooth, usb si SD card), boxe si antena
    • Suport numar inmatriculare pe cabina (spate)

    Anvelope

    • Fata 11.2R24 280/85R24 A8
    • Spate 12.4R36 A8

    ALTE DOTARI INCLUSE IN PRET

    • Bara de tractiune cat.2 cu prindere in tiranti
    • Aripi spate cu extensii
    • Pachet greutati frontale 300 Kg
    • Lada cu scule si trusa scule
    • Comenzi externe MDC
  7. Tractor STEYR model 6240 CVT Comfort, 260 CP
    Tractor STEYR model 6240 CVT Comfort, 260 CP

    Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.

    CVT

    Având în vedere transmisia variabilă continuă și numeroasele inovații tehnice, noua generație a tractoarelor noastre CVT oferă o mai mare comoditate de lucru și de funcționare, profitabilitate sporită și productivitate îmbunătățită. Există un total de șapte modele cu o putere cuprinsă între 150 și 270 CP. Construcția excelentă a cutiei de viteze asigură o performanță excelentă și oferă gama cu numele său: CVT reprezintă transmisia continuă variabilă și descrie o cutie de viteze cu rapoarte variabile infinite.

    TRANSMISIE CVT

    Nu vei dori să conduci vreodată altceva

    Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.

    În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).

    În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.

    În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.

    Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.

    MOTOARE

    Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.

    Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.

    Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:

    • Economia de combustibil
    • Puterea (în cai putere)
    • Capacitatea de răspuns a motorului


    STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.

    PUTERE NATURALĂ

    STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.

    Motorizare

    • FPT NEF T4B 6.728cmc 6 cilindri, sistem injectie Bosch High-Pressure Common Rail controlata electronic, wastegate turbo diesel cu intercooler, tehnologie Hi-SCR, cuplu maxim 1100Nm (1160Nm cu boost)
    • Putere nominala (ECE R120): 177 kW / 240 CP la 2.200rpm, putere maxima (ECE R120): 192 kW / 260 CP la 1.800-1.900rpm
    • Putere nominala cu boost: 192 kW / 260 CP la 2.200rpm, putere maxima cu boost (ECE R120): 199 kW / 270 CP la 1.800-1.900rpm
    • Filtru de aer uscat, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, Visctronic Fan (ventilator cu turatie variabila controlata electronic), alternator 200A, capacitate rezervor [litri] 390/48 (combustibil/AdBlue)

    Transmisie

    • CVT 40km/h ECO, 3 game de viteza selectabile din multicontroller
    • APM – Automatic Productivity Management (sistem management motor-transmisie)
    • Inversor Power-Shuttle (electro-hidraulic) cu levier pe coloana volan si comenzi integrate in multicontroller
    • Functie Active Hold Control (stationare in siguranta in panta cu sau fara incarcatura)

    Priza de putere (PTO)

    • 540/540E/1000/1000E rpm cu selector electronic
    • PTO Management cu ambreiaj soft-start (pornire lenta)

    Axa fata / directie

    • Punte categoria 4 cu suspensie activa, ax de antrenare planetar cu blocaj diferential electro-hidraulic
    • Senzor unghi directie
    • Management ambreiaj 4WD si blocare diferential
    • Aripi fata dinamice 540mm

    Axa spate tip bara 98”
    Diferential / frane

    • Discuri duble heavy-duty 
    • Frana de parcare electronica (se activeaza automat daca operatorul paraseste scaunul sau tractorul stationeaza 30sec)
    • Sistem pneumatic de franare pentru remorca cu uscator de aer
    • Diferential cu blocare electro-hidraulica

    Hidraulica

    • Sistem hidraulic cu pompa high-flow CCLS, debit 161 litri/min la 2.200rpm, putere hidraulica max. 40CP
    • 3 valve electro-hidraulice spate, 6 cuple rapide cu recuperator de ulei hidraulic

    Cadru spate / sasiu

    • Ridicator in trei puncte categoria 2/3 cu prinderi rapide 
    • 2 cilindri de ridicare externi 110mm, capacitate maxima de ridicare 10.463kg
    • Cupla remorcare automata cu bolt de 38mm cu levier actionare in cabina, ajustabila pe inaltime 
    • Stabilizatoare mecanice tiranti laterali

    Cabina:

    • Cabina comfort cu suspensie mecanica reglabila in cinci trepte
    • Pachet comfort cabina ce include: instalatie aer conditionat cu control manual, scaun operator Grammer Dual Motion cu suspensie dinamica, pivotare laterala (7,50 stanga si 150 dreapta), ventilare pasiva, scaun pasager comfort
    • Oglinzi laterale telescopice cu reglaj electric si incalzire
    • Radio cu bluetooth si boxe high-performance
    • Parbriz cu vizibilitate ridicata, geam plafon cu trei pozitii deschidere si parasolar, luneta cu deschidere, stergator si spalator parbriz si luneta
    • Coloana volan ajustabila pe doua axe, prize ISO 30A, 8A, ISO 7 pini, ISO 9 pini, panou intrumente pe stalp dreapta fata
    • Cotiera dreapta ajustabila mecanic cu consola ICP (Intuitive Control Panel), multicotroller, joystick electronic cu 3 butoane si monitor de performante S-700 compatibil cu conexiune ISOBUS clasa II, cu ecran tactil si functie Easy Tronic II (programare, memorare si executare automata secvente de lucru – inclusiv modificare parametri de functionare a valvelor electro-hidraulice)
    • 12 lumini de lucru cu LED si lumini de drum suplimentare cu pozitie inalta
    • Suport numar pe cabina, cutie pentru scule, contact general in cabina (electronic, montat pe stalp)

    Anvelope Michelin

    • Fata 540/65R30
    • Spate 650/65R42

    ALTE DOTARI

    • Pachet lestare frontala 1100kg cu carlig de remorcare integrat
    • Aripi spate late cu extensii de 75mm si comenzi integrate (PTO)
    • Radar – pentru controlul electronic al patinajului
    • Pregatire conexiune ISOBUS clasa II spate (include cablaje si priza conexiune in spatele cabinei)
    • Girofar cu montare pe partea stanga a cabinei
  8. Tractor STEYR model 6185 CVT Confort, 200 CP
    Tractor STEYR model 6185 CVT Confort, 200 CP

    Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.

    CVT

    Având în vedere transmisia variabilă continuă și numeroasele inovații tehnice, noua generație a tractoarelor noastre CVT oferă o mai mare comoditate de lucru și de funcționare, profitabilitate sporită și productivitate îmbunătățită. Există un total de șapte modele cu o putere cuprinsă între 150 și 270 CP. Construcția excelentă a cutiei de viteze asigură o performanță excelentă și oferă gama cu numele său: CVT reprezintă transmisia continuă variabilă și descrie o cutie de viteze cu rapoarte variabile infinite.

    TRANSMISIE CVT

    Nu vei dori să conduci vreodată altceva

    Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.

    În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).

    În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.

    În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.

    Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.

    MOTOARE

    Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.

    Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.

    Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:

    • Economia de combustibil
    • Puterea (în cai putere)
    • Capacitatea de răspuns a motorului


    STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.

    PUTERE NATURALĂ

    STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.

    Motorizare

    • FPT NEF T4B 6.728cmc, 6 cilindri cu 4 supape/cilindru, sistem injectie Bosch High-Pressure Common Rail controlata electronic, wastegate turbo diesel cu intercooler, tehnologie Hi-SCR, cuplu maxim 840Nm
    • Putere nominala (ECE R120): 132 kW / 180 CP la 2.200rpm, putere maxima (ECE R120): 147 kW / 200 CP la 1.800-1.900rpm
    • Putere nominala cu boost: 151 kW/205 CP la 2.200rpm, putere maxima cu boost (ECE R120): 165 kW/225 CP la 1.800-1.900rpm
    • Filtru de aer uscat, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, Visctronic Fan (ventilator cu turatie variabila controlata electronic), alternator 200A, capacitate rezervor [litri] 390/48 (combustibil/AdBlue)

    Transmisie

    • CVT 40km/h ECO, 3 game de viteza selectabile din multicontroller
    • APM – Automatic Productivity Management (sistem management motor-transmisie)
    • Inversor Power-Shuttle (electro-hidraulic) cu levier pe coloana volan si comenzi integrate in multicontroller
    • Functie Active Hold Control (stationare in siguranta in panta cu sau fara incarcatura)

    Priza de putere (PTO)

    • 540/540E/1000/1000E rpm cu selector electronic
    • PTO Management cu ambreiaj soft-start (pornire lenta)

    Axa fata / directie

    • Punte categoria 4 (4WD) cu suspensie activa, ax de antrenare planetar cu blocaj diferential electro-hidraulic
    • Management ambreiaj 4WD si blocare diferential
    • Aripi fata dinamice 540mm

    Axa spate tip bara 98”
    Diferential / frane

    • Discuri duble heavy-duty
    • Frana de parcare electronica (se activeaza automat daca operatorul paraseste scaunul sau tractorul stationeaza 30sec)
    • Sistem pneumatic de franare pentru remorca cu uscator de aer
    • Diferential cu blocare electro-hidraulica

    Hidraulica

    • Sistem hidraulic cu pompa high-flow CCLS, debit 161 litri/min la 2.200rpm, putere hidraulica max. 40CP
    • 3 valve electro-hidraulice spate, 6 cuple rapide cu recuperator de ulei hidraulic

    Cadru spate / sasiu

    • Ridicator in trei puncte categoria 2/3 cu prinderi rapide 
    • 2 cilindri de ridicare externi 110mm, capacitate maxima de ridicare 10.463kg
    • Cupla remorcare automata cu bolt de 38mm cu levier actionare in cabina, ajustabila pe inaltime 
    • Stabilizatoare mecanice tiranti laterali

    Cabina:

    • Cabina comfort cu suspensie mecanica reglabila in cinci trepte
    • Pachet comfort cabina ce include: instalatie aer conditionat cu control manual, scaun operator Grammer Dual Motion cu suspensie dinamica, pivotare laterala (7,50 stanga si 150 dreapta), ventilare pasiva, scaun pasager comfort
    • Oglinzi laterale telescopice cu reglaj electric si incalzire
    • Radio cu bluetooth si boxe high-performance
    • Parbriz cu vizibilitate ridicata, geam plafon cu trei pozitii deschidere si parasolar, luneta cu deschidere, stergator si spalator parbriz si luneta
    • Coloana volan ajustabila pe doua axe, prize ISO 30A, 8A, ISO 7 pini, ISO 9 pini, panou intrumente pe stalp dreapta fata
    • Cotiera dreapta ajustabila mecanic cu consola ICP (Intuitive Control Panel), multicotroller, joystick electronic cu 3 butoane si monitor de performante S-700 compatibil cu conexiune ISOBUS clasa II, cu ecran tactil si functie Easy Tronic II (programare, memorare si executare automata secvente de lucru – inclusiv modificare parametri de functionare a valvelor electro-hidraulice)
    • 12 lumini de lucru cu LED si lumini de drum suplimentare cu pozitie inalta
    • Suport numar pe cabina, cutie pentru scule, contact general in cabina (electronic, montat pe stalp)

    Anvelope Michelin

    • Fata 540/65R30 fixe
    • Spate 650/65R42 fixe

    ALTE DOTARI

    • Pachet lestare frontala 1100kg cu carlig de remorcare integrat
    • Aripi spate late cu extensii de 75mm si comenzi integrate (PTO, ridicator spate)
    • Radar – pentru controlul electronic al patinajului
    • Pregatire conexiune ISOBUS clasa II spate (include cablaje si priza conexiune in spatele cabinei)
    • Girofar cu montare pe partea stanga a cabinei
  9. Tractor STEYR model 6175 CVT Basic, 180 CP
    Tractor STEYR model 6175 CVT Basic, 180 CP

    Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.

    CVT

    Având în vedere transmisia variabilă continuă și numeroasele inovații tehnice, noua generație a tractoarelor noastre CVT oferă o mai mare comoditate de lucru și de funcționare, profitabilitate sporită și productivitate îmbunătățită. Există un total de șapte modele cu o putere cuprinsă între 150 și 270 CP. Construcția excelentă a cutiei de viteze asigură o performanță excelentă și oferă gama cu numele său: CVT reprezintă transmisia continuă variabilă și descrie o cutie de viteze cu rapoarte variabile infinite.

    TRANSMISIE CVT

    Nu vei dori să conduci vreodată altceva

    Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.

    În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).

    În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.

    În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.

    Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.

    MOTOARE

    Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.

    Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.

    Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:

    • Economia de combustibil
    • Puterea (în cai putere)
    • Capacitatea de răspuns a motorului


    STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.

    PUTERE NATURALĂ

    STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.

    Motorizare

    • FPT NEF T4B 6.728cmc, 6 cilindri cu 4 supape/cilindru, sistem injectie Bosch High-Pressure Common Rail controlata electronic, wastegate turbo diesel cu intercooler, tehnologie Hi-SCR, cuplu maxim 770Nm
    • Putere nominala (ECE R120): 132 kW / 180 CP la 2.200rpm, putere maxima (ECE R120): 132 kW / 180 CP la 1.800-1.900rpm
    • Putere nominala cu boost: 150 kW/205 CP la 2.200rpm, putere maxima cu boost (ECE R120): 165kW / 225 CP la 1.800-1.900rpm
    • Filtru de aer uscat, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, Visctronic Fan (ventilator cu turatie variabila controlata electronic), alternator 200A, capacitate rezervor [litri] 330/48 (combustibil/AdBlue)

    Transmisie

    • CVT 40km/h ECO, 3 game de viteza selectabile din multicontroller
    • Functie Active Hold Control (stationare in siguranta in panta cu sau fara incarcatura)
    • Inversor Power-Shuttle (electro-hidraulic) cu levier pe coloana volan si comenzi integrate in multicontroller
    • Functie Active Hold Control (stationare in siguranta in panta cu sau fara incarcatura)

    Priza de putere (PTO)

    • 540/540E/1000rpm cu selector mecanic

    Axa fata / directie

    • Punte categoria 3.5 (4WD), ax de antrenare planetar cu blocaj diferential electro-hidraulic
    • Senzor unghi directie
    • Management ambreiaj 4WD si blocare diferential
    • Aripi fata dinamice 540mm

    Axa spate cu flanse 275mm
    Diferential / frane

    • Discuri duble heavy-duty 
    • Frana de parcare electronica (se activeaza automat daca operatorul paraseste scaunul sau tractorul stationeaza 30sec)
    • Sistem pneumatic de franare pentru remorca tip dual line cu uscator de aer
    • Diferential cu blocare electro-hidraulica

    Hidraulica

    • Sistem hidraulic cu pompa high-flow CCLS, debit 140 litri/min
    • 3 valve electro-hidraulice, 6 cuple rapide cu recuperator de ulei hidraulic
    • Retur de joasa presiune cu cupla rapida

    Cadru spate / sasiu

    • Ridicator in trei puncte categoria 2/3 cu prinderi rapide 
    • 2 cilindri de ridicare externi 100mm, capacitate maxima de ridicare 8.257kg
    • Cupla remorcare automata cu bolt de 38mm cu levier actionare in cabina, ajustabila pe inaltime
    • Stabilizatoare mecanice tiranti laterali

    Cabina:

    • Cabina comfort cu suspensie mecanica reglabila in cinci trepte
    • Pachet comfort cabina ce include: instalatie aer conditionat cu control manual, scaun operator Grammer Dual Motion cu suspensie dinamica, pivotare laterala (7,50 stanga si 150 dreapta), ventilare pasiva, scaun pasager comfort
    • Parbriz cu vizibilitate ridicata, geam plafon cu trei pozitii deschidere si parasolar, luneta cu deschidere, stergator si spalator parbriz si luneta
    • Coloana volan ajustabila pe doua axe, prize ISO 30A, 8A, ISO 7 pini, ISO 9 pini, panou intrumente pe stalp dreapta fata
    • Cotiera dreapta ajustabila electric cu consola ICP (Intuitive Control Panel), multicotroller, joystick electronic cu 3 butoane si functie Easy Tronic II (programare, memorare si executare automata secvente de lucru)
    • 12 lumini de lucru cu LED si lumini de drum suplimentare cu pozitie inalta
    • Suport numar pe cabina, cutie pentru scule, contact general in cabina (electronic, montat pe stalp)
    • Oglinzi laterale telescopice
    • Pregatire radio (boxe, cablaje si antena)

    Anvelope:

    • Fata 540/65R28 fixe
    • Spate 650/65R38 fixe

    ALTE DOTARI

    • Pachet lestare frontala 500kg cu carlig de remorcare integrat
    • Priza electrica de semnal ABS
    • Aripi spate late cu extensii de 75mm si comenzi integrate (PTO, ridicator spate si valva hidraulica no.3)
    • Radar – pentru controlul electronic al patinajului
    • Girofar cu montare pe partea stanga a cabinei
  10. Tractor STEYR model 6165 CVT Basic, 180 CP
    Tractor STEYR model 6165 CVT Basic, 180 CP

    Steyr Tractor (denumirea completă Steyr Landmaschinentechnik AG) este un fabricant de tractoare din St. Valentin, Austria. Aceasta a făcut parte din conglomeratul Steyr-Daimler-Puch din 1934 până în 1990 și a fost achiziționat de Case Corporation în 1996. Case IH și New Holland au fuzionat în 1999 pentru a forma CNH Global, care la rândul său a fuzionat cu Fiat Industrial în 2012 pentru a forma CNH Industrial și Steyr există astăzi ca o marcă a acestei companii.

    CVT

    Având în vedere transmisia variabilă continuă și numeroasele inovații tehnice, noua generație a tractoarelor noastre CVT oferă o mai mare comoditate de lucru și de funcționare, profitabilitate sporită și productivitate îmbunătățită. Există un total de șapte modele cu o putere cuprinsă între 150 și 270 CP. Construcția excelentă a cutiei de viteze asigură o performanță excelentă și oferă gama cu numele său: CVT reprezintă transmisia continuă variabilă și descrie o cutie de viteze cu rapoarte variabile infinite.

    TRANSMISIE CVT

    Nu vei dori să conduci vreodată altceva

    Totul merge întotdeauna fără probleme datorită designului variabil continuu al transmisiei (CVT). O interacțiune inteligentă a forțelor hidraulice și mecanice asigură economia, fără a trebui să se renunțe la puterea maximă. O experiență unică de conducere de nouă generație.

    În 1999, STEYR a prezentat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT). Motorul și transmisia sunt reglate automat de sistemul S-tronic în funcție de sarcină și sunt ușor de controlat cu ajutorul multicontrollerului sau a pedalei de accelerație (modul paralel).

    În 2000, STEYR a lansat primele tractoare cu transmisie variabilă continuă (CVT) în gama de putere de la 120 la 170 CP. Această tehnologie revoluționară este astăzi punctul de referință în clasele de putere mai mare.

    În 2016, tractorul de 40.000, echipat cu transmisie CVT, a ieșit pe poarta fabricii STEYR.

    Transmisia a revoluționat modul de a conduce un tractor și a dus la dezvoltarea CVT în Europa. Transmisia CVT este proiectată pentru a maximiza eficiența și pentru a reduce consumul de combustibil. Are rapoarte de viteze infinite care oferă controlerului de operare logica de a găsi echilibrul perfect între putere și eficiență pentru activitatea pe care trebuie să o desfășurați.

    MOTOARE

    Motoare care asigură o putere maximă și reduc consumul de carburant, emisii și costuri în același timp.

    Tehnologia HI-eSCR a motoarelor STEYR oferă o putere mai mare și un consum redus de combustibil, pentru nivelul emisiilor de etapa IV. Eficiența costurilor, productivitatea și operarea ușoară datorită conceptului inovator al motorului, tehnologiei SCR (Reductive Catalytic Reduction) și S-Tronic.

    Tehnologia SCR permite motorului să respire mai bine datorită unui pachet de răcire mai bun. Mod de funcționare la rece și silențios, SCR este un sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care funcționează în exteriorul motorului din sistemul de evacuare. Nu interferează cu performanțele motorului, ci le îmbunătățește. Tehnologia Selective Catalytic Reduction / Reducere catalitică selectivă STEYR (SCR) ameliorează:

    • Economia de combustibil
    • Puterea (în cai putere)
    • Capacitatea de răspuns a motorului


    STEYR ECOTECH. Tehnologia de mâine disponibilă deja de astăzi.

    PUTERE NATURALĂ

    STEYR lucrează activ la un concept pentru utilizarea tehnologiilor de gaze naturale în echipamentele sale agricole. Tractorul STEYR Profi Natural Power / Putere naturală este echipat cu un motor CNG cu turbocompresor monocarburant de la FPT Industrial.

    Motorizare

    • FPT NEF T4B 6.728cmc, 6 cilindri cu 4 supape/cilindru, sistem injectie Bosch High-Pressure Common Rail controlata electronic, wastegate turbo diesel cu intercooler, tehnologie Hi-SCR, cuplu maxim 770Nm
    • Putere nominala (ECE R120): 121 kW / 165CP la 2.200rpm, putere maxima (ECE R120): 132 kW / 180 CP la 1.800-1.900rpm
    • Putere nominala cu boost: 140 kW / 190 CP la 2.200rpm, putere maxima cu boost (ECE R120): 154 kW / 210 CP la 1.800-1.900rpm
    • Filtru de aer uscat, teava evacuare verticala, sistem pornire la temperaturi scazute, Visctronic Fan (ventilator cu turatie variabila controlata electronic), alternator 200A, capacitate rezervor [litri] 330/48 (combustibil/AdBlue)

    Transmisie

    • CVT 40km/h ECO, 3 game de viteza selectabile din multicontroller
    • Inversor Power-Shuttle (electro-hidraulic) cu levier pe coloana volan si comenzi integrate in multicontroller
    • Priza de putere (PTO)
    • 540/540E/1000rpm cu selector mecanic
    • PTO Management cu ambreiaj soft-start (pornire lenta)
    • Axa fata / directie
    • Punte categoria 3.5 4WD, ax de antrenare planetar cu blocaj diferential electro-hidraulic
    • Management ambreiaj 4WD si blocare diferential
    • Aripi fata dinamice 540mm
    • Axa spate tip flansa

    Diferential / frane

    • Discuri duble heavy-duty umede
    • Frana de parcare electronica (se activeaza automat daca operatorul paraseste scaunul sau tractorul stationeaza 30sec)
    • Sistem pneumatic de franare pentru remorca tip dual line cu uscator de aer
    • Diferential cu blocare electro-hidraulica

    Hidraulica

    • Sistem hidraulic cu pompa high-flow CCLS, debit 140 litri/min la 2.200rpm, putere hidraulica max. 40CP
    • 3 valve electro-hidraulice, 6 cuple rapide cu recuperator de ulei hidraulic
    • Retur de joasa presiune cu cupla rapida

    Cadru spate / sasiu

    • Ridicator in trei puncte categoria 2/3 cu prinderi rapide 
    • 2 cilindri de ridicare externi 100mm, capacitate maxima de ridicare 8.257kg
    • Cupla remorcare automata cu bolt de 38mm cu levier actionare in cabina, ajustabila pe inaltime
    • Stabilizatoare mecanice tiranti laterali

    Cabina:

    • Cabina comfort cu suspensie mecanica reglabila in cinci trepte
    • Pachet comfort cabina ce include: instalatie aer conditionat cu control manual, scaun operator Grammer Dual Motion cu suspensie dinamica, pivotare laterala (7,50 stanga si 150 dreapta), ventilare pasiva, scaun pasager comfort
    • Parbriz cu vizibilitate ridicata, geam plafon cu trei pozitii deschidere si parasolar, luneta cu deschidere, stergator si spalator parbriz si luneta
    • Coloana volan ajustabila pe doua axe, prize ISO 30A, 8A, ISO 7 pini, ISO 9 pini, panou intrumente pe stalp dreapta fata
    • Cotiera dreapta ajustabila electric cu consola ICP (Intuitive Control Panel), multicotroller, joystick electronic cu 3 butoane si functie Easy Tronic II (programare, memorare si executare automata secvente de lucru)
    • 12 lumini de lucru cu LED si lumini de drum suplimentare cu pozitie inalta
    • Suport numar pe cabina, cutie pentru scule, contact general in cabina (electronic, montat pe stalp)
    • Oglinzi laterale telescopice
    • Pregatire radio (boxe, cablaje si antena)

    Anvelope:

    • Fata 540/65R28 A8 fixe
    • Spate 650/65R38 fixe

    ALTE DOTARI

    • Pachet lestare frontala 500kg cu carlig de remorcare integrat
    • Aripi spate late cu extensii de 75mm si comenzi integrate (PTO, ridicator spate si valva hidraulica no.3)
    • Radar – pentru controlul electronic al patinajului
    • Girofar cu montare pe partea stanga a cabinei
    • Priza semnal ABS
Set Descending Direction
pe pagina
Tractoare Steyr
Set Descending Direction
pe pagina