Tractor Belarus model 1523.3, 158 CP
Produsul nu este disponibil in stocul Magaziei, dar este posibil sa fie in depozitul furnizorului. Daca inregistrezi o comanda pentru acest produs, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului la furnizor si te va contacta in cel mai scurt timp posibil.
Avem mai mult de 5 bucati in stoc.
Avem mai putin de 5 bucati in stoc.
Produsul se afla in stocul fizic al Magaziei.
Produsul se afla in stocul fizic al Magaziei, dar apare rezervat pentru un client. Daca sunteti interesat, va rog sa ne contactati sa verificam daca rezervarea pe acest produs mai este de actualitate sau nu.
Contacteaza-ne telefonic pentru pret sau detalii

Mihaita Budaca
BUCURESTI, DAMBOVITA, DOLJ, GORJ, ILFOV, MEHEDINTI, OLT

Sebastian Francu
ALBA, ARGES, BRAILA, CARAS SEVERIN, GIURGIU, HUNEDOARA, IALOMITA, TELEORMAN, VALCEA

Stefan Radu
ARAD, BIHOR, BISTRITA NASAUD, CLUI, MARAMURES, MURES, SALAJ, SATU MARE, TIMIS

Claudiu Coman
BUZAU, GALATI, PRAHOVA, VRANCEA

Vasile Mitu
CALARASI, CONSTANTA, TULCEA

Marian Ungureanu
BOTOSANI, NEAMT, SUCEAVA

Iulian Calin
BACAU, IASI, VASLUI

Alin Radu
BRASOV, COVASNA, HARGHITA, SIBIU
Prezentare
Tractor Belarus model 1523.3, 158 CP
Belarus («Белару́с», fosta «Белару́сь») este o serie de tractoare cu patru roți produse începând din 1950 la Fabrica de Tractoare din Minsk, MTZ (Мінскі трактарны завод; Ми́нский тра́кторный заво́д, МТЗ) la Minsk, Belarus.
Tractoarele MTZ au fost concepute inițial pentru vastele ferme colective de stat din URSS, situate în zonele cele mai neospitaliere ale Europei de Est, aceste ferme colective s-au extins pe mai multe mii de hectare și nu aveau prea multe mijloace în ceea ce pricește atelierele de reparații și piesele de schimb. Tractoarele au fost construite astfel încât chiar și un novice să poată facă tractorul să funcționeze din nou doar cu o pregătire de bază.
Filtrul de aer era de tip baie de ulei de spălare, filtrul centrifugal de ulei de motor necesita doar spălarea, nu înlocuirea, în timp ce filtrele hidraulice și de combustibil aveau un design lavabil până în anii 1990. Până de curând, tractoarele aveau fie un motor cu aer sau lichid de răcire, cu motor diesel cu 4 cilindri fiind cea mai comună configurație, dar erau disponibile și modele mai mari cu 6 cilindri și articulate. O varietate de metode au fost utilizate pentru a porni motoarele în funcție de model. Motoarele de pornire electrice de 24 volți au fost cele mai frecvente pe modelele de export și pentru utilizarea în locații rurale mai puțin îndepărtate, unde acumulatorii de schimb erau mai ușor de obținut. Un motor de pornire diesel, cu kerosen sau benzină în doi timpi era mai des întâlnit în țările din blocului estic, datorită faptului că acestea erau mai fiabile în iernile mai reci și că acumulatorii erau scumpi sau pur și simplu inaccesibili. Diferite adaptări la tractor au fost de asemenea realizate pentru a ajuta la pornirea pe vreme rece, inclusiv o pârghie pentru a deconecta pompa hidraulică. Cârligul cu trei puncte este acționat de un cilindru hidraulic și este unul dintre puținele modele de tractoare care pot aplica "presiunea în jos" cu dispozitivul de fixare cu trei puncte.
Designul tractoarelor s-a schimbat mult din anii '90. De la căderea Uniunii Sovietice în 1991, tractoarele MTZ-Belarus au devenit mai complexe și mai avansate, în principal datorită faptului că tractoarele importate din Vest au devenit concurenți serioși, astfel că MTZ a trebuit să concureze pentru piață și să-și modifice modelele în consecință. În trecut, MTZ nu a acordat prea multă atenție aspectului estetic și confortului operatorului, dar recent acestea au devenit mai importante, însă pentru anumite piețe un tractor de bază este încă disponibil. Aceste modele sunt asemănătoare cu tractoarele din anii 1970 și oferă puțin în ceea ce privește confortul și avantajele, cum ar fi servodirecția. Există încă o piață pentru acest tip de tractor și Belarus rămâne prima alegere pentru cumpărătorii care caută o mașină de bază și simplă.
Informatii aditionale
Cod Unic | Belarus1523.3 |
---|---|
Producator | Belarus |
Putere | 155 CP |
Specificatii tehnice
Caracteristici | Belarus 1523.3 |
Motor | MMZ D-262.1 S2, 6 cilindri cu turbosuflanta |
Capacitate cilindrică | 7 120 cm 3 |
Puterea motorului | 158 CP ( 116 kW ) |
Cuplu maxim | 647 Nm |
Turatia nominală | 2 100 rot / min |
Consum de combustibil la capacitatea maximă | 250 g / kW / h |
Pompa de injecție | In linie |
Tip racire | Cu lichid |
Normă poluare | Tier II |
Ambreiaj | Uscat, cu disc dublu |
Cutie de viteze | Sincronizată, cu 16 viteze de mers inainte si 8 viteze de mers inapoi |
Priză de putere | Independentă cu 2 turații, 540 și 1000 rot/min, cu control hidromecanic |
Tracțiune | 4 x 4 |
Cauciucuri | față 420 / 70 R 24;spate 520 / 70 R 38 |
Frână de serviciu | uscată cu discuri, acționare mecanică |
Frână de parcare | uscată cu discuri, acționare mecanică |
Masă proprie | 6 300 kg |
Rezervor combustibil | 250 l |
Lățime | 2 250 mm |
Lungime | 4 710 mm |
Înălțime | 3 000 mm |
Ampatament | 2 760 mm |
Ecartament axă față | 1 540 – 2 115 mm |
Ecartament axă spate | 1 520 – 2 435 mm |
Gardă la sol | 620 mm |
Rază minimă de întoarcere | 5,5 m |
Direcție | Hidrostatică |
Instalație electrică | 12 V, cu faruri în mască, instalație de semnalizare, tablou de bord cu turometru și contor de ore electronic, 2 baterii 12 V |
Mecanism de suspendare | În trei puncte, categoria II |
Instalație pneumatică și hidraulică auxiliară | Da |
Compresor aer | Da |
Apărători de noroi | Da, la roțile față / spate |
Contragreutăți față | 10 buc. * 45 kg |
Cuplă de remorcare | Da, reglabilă |
Sistem hidraulic | mecanism hidraulic monobloc cu control automat de forță și poziție |
Debit pompă | 55 l / min |
Capacitate de ridicare | 6 500 kg |
Cabina corespunde normelor OECD, cu instalație de încălzire și ventilație, cu sistem de filtrare a aerului, geamuri laterale și spate rabatabile, bord modern, proiectoare de lucru față, spate, scaun pneumatic reglabil. |
Specificatii tehnice
Caracteristici | Belarus 1523.3 |
Motor | MMZ D-262.1 S2, 6 cilindri cu turbosuflanta |
Capacitate cilindrică | 7 120 cm 3 |
Puterea motorului | 158 CP ( 116 kW ) |
Cuplu maxim | 647 Nm |
Turatia nominală | 2 100 rot / min |
Consum de combustibil la capacitatea maximă | 250 g / kW / h |
Pompa de injecție | In linie |
Tip racire | Cu lichid |
Normă poluare | Tier II |
Ambreiaj | Uscat, cu disc dublu |
Cutie de viteze | Sincronizată, cu 16 viteze de mers inainte si 8 viteze de mers inapoi |
Priză de putere | Independentă cu 2 turații, 540 și 1000 rot/min, cu control hidromecanic |
Tracțiune | 4 x 4 |
Cauciucuri | față 420 / 70 R 24;spate 520 / 70 R 38 |
Frână de serviciu | uscată cu discuri, acționare mecanică |
Frână de parcare | uscată cu discuri, acționare mecanică |
Masă proprie | 6 300 kg |
Rezervor combustibil | 250 l |
Lățime | 2 250 mm |
Lungime | 4 710 mm |
Înălțime | 3 000 mm |
Ampatament | 2 760 mm |
Ecartament axă față | 1 540 – 2 115 mm |
Ecartament axă spate | 1 520 – 2 435 mm |
Gardă la sol | 620 mm |
Rază minimă de întoarcere | 5,5 m |
Direcție | Hidrostatică |
Instalație electrică | 12 V, cu faruri în mască, instalație de semnalizare, tablou de bord cu turometru și contor de ore electronic, 2 baterii 12 V |
Mecanism de suspendare | În trei puncte, categoria II |
Instalație pneumatică și hidraulică auxiliară | Da |
Compresor aer | Da |
Apărători de noroi | Da, la roțile față / spate |
Contragreutăți față | 10 buc. * 45 kg |
Cuplă de remorcare | Da, reglabilă |
Sistem hidraulic | mecanism hidraulic monobloc cu control automat de forță și poziție |
Debit pompă | 55 l / min |
Capacitate de ridicare | 6 500 kg |
Cabina corespunde normelor OECD, cu instalație de încălzire și ventilație, cu sistem de filtrare a aerului, geamuri laterale și spate rabatabile, bord modern, proiectoare de lucru față, spate, scaun pneumatic reglabil. |