Tractor LS model XR50 CAB, 47 CP, tractiune 4x4
- Fiabilitate japoneza
- Multitudine de lucrari
- Economie lunara
Contacteaza-ne telefonic pentru pret sau detalii

Mihaita Budaca
BUCURESTI, DAMBOVITA, DOLJ, GORJ, ILFOV, MEHEDINTI, OLT

Sebastian Francu
ALBA, ARGES, BRAILA, BRASOV, CARAS SEVERIN, COVASNA, GIURGIU,HARGHITA, HUNEDOARA, IALOMITA, SIBIU, TELEORMAN, TULCEA, VALCEA

Adela Badalau
BACAU, BOTOSANI, IASI, GALATI, NEAMT, VASLUI, SUCEAVA

Stefan Radu
ARAD, BIHOR, BISTRITA NASAUD, CLUI, MARAMURES, MURES, SALAJ, SATUMARE, TIMIS

Claudiu Coman
BUZAU, PRAHOVA, VRANCEA

Vasile Mitu
CALARASI, CONSTANTA
Prezentare
Tractor LS model XR50 CAB, 47 CP, tractiune 4x4
Istoria LS a intrat in industria fabricarii de tractoare in 1977 sub denumirea de KHIC (Korea Heavy Industries & Construction Co.) in parteneriat cu FIAT (actualul CNH). In 1983 fosta companie GoldStar Cable cumpara compania KHIC si o redenumeste in GoldStar tractors. Numele companiei se schimba in LG din 1995. In anul 2003 grupul LG a fost impartit in trei companii iar asa a luat nastere LS Grup. Tractoarele produse de catre LS Grup au fost vandute de-a lungul timpului sub numele de GoldStar, Fiat-GoldStar, LG, LG-Fiat, LG-New Holland, LS si LS-New Holland in Coreea de Sud. Tractoare compacte Premium, compacte complet echipate, ecologice cu cabină proiectate ergonomic pentru a oferi mai mult confort și rulare lină. |
|
Motorul este licenta Mitsubishi-Japonia, in 4-timpi, injectie directa, racire cu apa, 47 cai putere. Fiabilitatea acestuia a fost demonstrata in nenumarate parteneriate cu producatori de talie mondiala care au dorit sa-si exchipeze tractoarele cu aceasta marca de motoare.
Tractorul are o viteza de minim 1.2 km/h ceea ce il face ideal pentru lucrarile agricole si utilitare ce necesita o viteza minima de deplasare.
Motorul compact are un regim de functionare foarte econom cu durabilitate crescuta.
Cabina "Deluxe" este prevazuta cu incalzire si A/C plus un sistem audio cu Radio, CD Player si MP3 Player. |
Garantia se supune unor termene si conditii. |
![]() |
Recunoastere internationala
|
![]() |
Design frontal nouDesignul frontal elegant placat cu crom. |
![]() |
Design ergonomicControale prindere in 3 puncte cu ajutorul joystick-ului. Usor accesibile pentru maximum de confort si comoditate. |
![]() |
Rezervor mare!Obține o dimensiune mai mare a rezervorului de combustibil (47ℓ) pentru un timp de funcționare mai mare și mai mult confort. |
![]() |
Standard transmisie F16 x R16Optional Transmisie F32 x R16F32 x R16 cu functie Super creeper ce furnizeaza o buna performanta pentru o varietate larga de servicii. |
![]() |
PTO independentPTO-ul independent poate fi operat usor printr-un comutator din bord. |
![]() |
Punte fata rezistentaRezistent la apă și rugina, axul din față are o structură puternică și durabila. Acesta oferă cea mai bună performanță în domeniile mlastinoase. |
![]() |
Acces facil comenziPermite operarea cu usurinta prin actionarea unor comutatoare:
|
![]() |
Comutator DPF (optional)Comutatorul de oprire DPF, disponibil numai in varianta HST. |
![]() |
Panou de bordExcelenta vizibilitate a indicatoarelor de bord. |
![]() |
Valve de control de la distanta2 perechi de supape de control de la distanță asigura utilizarea convenabilă a oricărei aplicații comerciale. |
![]() |
Servodirectie hidrostatică cu înclinareAsigura virajarea usoara si controlul optim al tractorului. |
*garantie supusa unor termene si conditii
Informatii aditionale
Cod Unic | XR50GEAR-CAB |
---|---|
EAN Code | 9002010072252 |
Producator | LS |
Putere | 47 CP |
Specificatii tehnice
Categorie | XR50 CABIN | |
Dimensiuni si greutate | Lungime totala (mm): | 3607 |
Latime totala cu anvelope (mm): | 1457 | |
Ampatament (mm): | 1858 | |
Inaltime (mm): | 2332 | |
Greutate totala fara balast (kg): | 1965 | |
Anvelope | Fata: | 9.15-16 |
Spate: | 13.6-24 | |
PTO | Tip: | Independent |
Viteza de bază (rpm): | 540/750/1000 | |
Motor | Putere motor CP (kw): | 47(35) |
Motor: | Mitsubishi S4Q-L | |
Turatia nominala (rpm): | 2600 | |
Capacitate cilindrica (cm3) | 2505 | |
Sistem de transport | Tip transmisie: | Sychro shuttle (HST optional) |
Capacitate maxima de ridicare (kg) | 1245 | |
Numar viteze: | 16Fx16R (Synchro shuttle) cu inversor | |
F32xR32 (Synchro Shuttle cu creeper option) in dotarea optionala cu HST | ||
Viteza de inaintare (km/h): | 1.0~26.2 (Synchro shuttle) | |
0~24.9 (HST) | ||
Optional | Incarcator frontal | |
Tara de provenienta | Koreea de Sud |
Specificatii tehnice
Categorie | XR50 CABIN | |
Dimensiuni si greutate | Lungime totala (mm): | 3607 |
Latime totala cu anvelope (mm): | 1457 | |
Ampatament (mm): | 1858 | |
Inaltime (mm): | 2332 | |
Greutate totala fara balast (kg): | 1965 | |
Anvelope | Fata: | 9.15-16 |
Spate: | 13.6-24 | |
PTO | Tip: | Independent |
Viteza de bază (rpm): | 540/750/1000 | |
Motor | Putere motor CP (kw): | 47(35) |
Motor: | Mitsubishi S4Q-L | |
Turatia nominala (rpm): | 2600 | |
Capacitate cilindrica (cm3) | 2505 | |
Sistem de transport | Tip transmisie: | Sychro shuttle (HST optional) |
Capacitate maxima de ridicare (kg) | 1245 | |
Numar viteze: | 16Fx16R (Synchro shuttle) cu inversor | |
F32xR32 (Synchro Shuttle cu creeper option) in dotarea optionala cu HST | ||
Viteza de inaintare (km/h): | 1.0~26.2 (Synchro shuttle) | |
0~24.9 (HST) | ||
Optional | Incarcator frontal | |
Tara de provenienta | Koreea de Sud |